Saturday, September 22, 2012

PRIMARK


As i said in my last post i moved to Bremen last week. And yestreday i saw a man in a bus with the bags from Primark - it was like a dream, somewhere near me is this amazing (for me) shop ? I looked on a map and i descover that the Primark is 15 minutes from my house. So plan for today was clear - let´s go shopping. It was my first time (yes, shame on me) at this shop but i had a lot of information about it from my friends. And i was really heaven - so cheap but so stylish stuff ! (Btw. the line on cash desk wasn´t heaven ).
I just bought scarf with skulls, decorated headband, pairs of tights and little something. The problem is that i am here in Germany on an internship so i don´t allowed to spend money. I have to eat and pay a rent also :)
There is a website where you find local branch of Primark: primark.de
What do you think about Primark ? Have you ever been there ?

Jak jsou psala v posledním příspěvku, minulý týden jsem se přestěhovala do Brém. A včera, když jsem se vracela domů, jsem v autobuse zahlédla muže s taškami z Primarku. Připadala jsem si jako ve snu, že někde v mém okolí je tenhle (pro mě) úžasný obchod.  Koukla jsem na mapu a zjistila jsem, že Primark je jen 15 minut od mého domu. Takže plán na dnešní den byl jasný - nákupy. Bylo to poprvé (ano, měla bych se stydět) co jsem byla v tomto obchodě, ale měla jsem již dávno informace od mých přátel. A opravdu, bylo to super - levné a zároveň stylové věci ! (akorát fronta na kase už nebyla tak skvělá). Koupila jsem si jen šátek s lebkami, zdobenou čelenku, pár punčoch a ještě pár maličkostí. Problém je ten, že v Německu jsem pouze na stáži a proto nesmím utrácet tolik peněz za oblečení a podobné věci. Musím hlavně zaplatit jídlo a nájem :)
Co vy si myslíte o Primarku ? Už jste ho někdy navštívili ?



No comments:

Post a Comment