Saturday, January 12, 2013

Red wine power

 Leather skirt H&M, Shirt GANT, Heels H&M, Bag H&M, Ring F&F, Tights Intimissimo

How i promised there are another new pieces - leather skirt, shirt and bag. I think that high-quality black shirt is always hit - you can wear it everytime. This one is also very comfortable. Skirt is also amazing - love at first sight :) I don´t have so many things in wine-coloured so now i compensate it. And i have to admit that i love this colour. 
And i can´t forget to wine - my passion ! What do you prefer - wine or something stronger ? :D

Jak jsem slíbila, zde jsou nové kousky z mého šatníku - kožená sukně, košile a kabelka. Myslím si, že kvalitní černá košile se nikdy neztratí a můžete ji nosit kamkoli. Tato je navíc hrozně pohodlná. Sukně je podle mě taky báječná - láska na první pohled :) Doposud jsem ve svém šatníku neměla moc věcí ve vínové barvě, takže tentokrát jsem si to vynahradila. A musím přiznat, že tuto barvu jsem si velice oblíbila.
A nesmím zapomenout na víno - moje vášeň ! Co máte rádi vy - víno či něco ostřejšího ? :D
<!--BEGIN HYPE WIDGET
-->


 






No comments:

Post a Comment