Wednesday, March 6, 2013

Bürger park

T-shirt MANGO, Leather skirt H&M, Coat H&M, Flats PRIMARK, Necklace H&M

 First "spring" day in Bremen ! And the mood is immediately better. Actually my mood is more then better few couple days. Yesterday i come from UK (specifically Manchester and Liverpool) and i had a awesome days there. Post about this trip will be soon. 
Back to present. When i saw the weather today morning i said to myself - FLATS TIME ! After long long winter, finally was a time to wore my favourite kind of shoes. I don´t know how you, but for me, flats are the best shoes for spring, autumn and also sometimes in summer. I add leather pencil skirt, black shirt and sweater. Sunglasses are MUST HAVE in these kind of days. Also you can see some kind of gold accent.
Just hope that sun will hold more days ! 

První "jarní" den v Brémách ! A nálada je hned lepší. Vlastně, moje nálada je více jak lepší už několik dní. Včera jsem se vrátila z Velké Británie (konkrétně Manchesteru a Liverpoolu), kde jsem se měla báječně. Strávila jsem zde super dny ve skvělé společnosti. Příspěvek o tomto výletu přidám brzy.
Zpátky do současnosti. Když jsem dnes ráno viděla počasí řekla jsem si - čas na baleríny ! Po dlouhééééééé zimě konečně čas na můj nejoblíbenější druh bot. Nevím jak pro vás, ale pro mě jsou baleríny nejlepší obuví pro jako, podzim a občas i léto. Přidala jsem koženou pouzdrovou sukni, černé triko a svetr. Sluneční brýle jsou pro mne v tomto počasí MUST HAVE. Můžete vidět také akcenty zlaté na botách a náhrdelníku. 
Teď zbývá jen doufat, že toto počasí vydrží co nejdéle.

photos by: Miloš Myšička



No comments:

Post a Comment