Thursday, June 27, 2013

Bike style

 Sweater C&A, Jeans H&M, Flats H&M, Bag H&M

Since I live in Leipzig I was looking for some bike because it is the best way how to move here. So here I introduce you my first one :) About the outfit I have my currently favourite jeans and new flats (here) with bag (here). There is a big sale in H&M and especially here in German selection is much more bigger and prices lower. So if you have opportunity go there for sure. I bought more stuffs but about it next time. I am sure that I didin´t finish with sales this summer :)

Od té doby co žiji v Lipsku pro mě bylo prioritou koupit městské kolo, protože je to nejjednodušší způsob dopravy cestování (a také nejlevnější). Takže tady je mé vůbec první městské kolo v životě. Co se týče outfitu, mám na sobě svoje momentálně neoblíbenější džíny a nové baleríny a tašku. Právě probíhají v H&M velké slevy, takže jsem ani tentokrát neodolala :) Speciálně tady v Německu si myslím, že výběr je větší a ceny nižší takže není o čem přemýšlet. Když budete mít možnost, určitě sem na nákupy zajeďte - Drážďany nebo právě Lipsko nejsou z Prahy tak daleko...Koupila jsem více věcí, ale o tom až příště. Navíc jsem přesvědčená, že s nákupy jsem ještě neskončila :)




No comments:

Post a Comment